Tuesday 7 May 2013

hee=)

saya x pandai menulis
saya hanya tahu membaca dan menilai.
saya x pandai nak karang ayat y berjela-jela untuk tarik perhatian orang
saya hanya tahu menghayati dan memahami hasil karangan orang

ada beberapa orang penulis yang saya kagumi
kerana kelebihan mereka menulis dan
menarik minat saya membaca karya-karya mereka
sehinggakan membuat saya ternanti-nanti hasil karya mereka di post d alam maya atau dibukukan

maafkan saya
kerana saya hanya seorang insan yang mempunyai seribu satu kelemahan
di mana saya hanya tahu menerima tapi x memberi

acap kali saya menangis kerana membaca tulisan orang-orang yang mahir ini,
kerana kelebihan mereka
 hati saya terpaut untuk merasa rahsia disebalik tulisan itu

memanglah Allah swt itu sangat adil
orang-orang seperti saya dicipta untuk menghargai kelebihan orang-orang seperti mereka

assalamualaikum=)









No comments:

Post a Comment